Cartier, Délices de Cartier Eau Fruitée

Cartier Délices de Cartier Eau Fruitée je toaletní voda značky Cartier. Když se řekne Cartier, okamžitě se mi v mysli vybaví luxusní hodinky a šperky, nikoliv parfémy. Proto jsem byla na parfémy této značky opravdu zvědavá. V první řadě, kvalitu a luxus v parfémech rozeznáte. Nemusí se Vám zamlouvat výsledný produkt, neboť je to opravdu věcí osobního vkusu, ale to, že parfémy značky Cartier jsou velmi kvalitní nelze popřít. Stačí už jen první pohled na flakón, který vypadá jako šperk. Takže tato značka své hlavní pole působnosti rozhodně neschová.

Podle názvu jsem čekala nějakou lehčí ovocnou vodičku. Ovoce splnilo moje očekávání hned v úvodních tónech. Mandarinku, ani bergamot jsem vysloveně nezachytila, ale ostré citrusové tóny jsou v začátku opravdu výrazné. Nezáleží na tom, zda se Vám citrusy líbí, nebo je nemáte rady, tak či tak se tato zajímavá vůně vyvíjela úplně jiným směrem. Většina ovocných vůní se vyskládá podle stejného vzorce. Nejdříve Vás svěže nabudí cistrusy, pak se v srdci rozvinou sladší květinové tóny a na závěr můžete očekávat ještě sladší složky. Délices de Cartier Eau Fruitée zjemnilo ostré citrusy v srdci sladkou višní. Když se višeň začala míchat s rebarborou, tato vůně mi neurčito připomněla koláč a v ústech se mi začaly sbíhat sliny :) Potom jak se ovocný závoj zvedl, mohla jsem si naplno vychutnat jemnější a ženské srdce této toaletní vody. Základ této vůně je hřejivý a dřevitý, co ho dělá originálním a netradičním.

Cartier Délices de Cartier Eau Fruitée je mladší a nevinnější verzí originálního parfému Cartier Délices. Celkově na Cartier Délices de Cartier Eau Fruitée působí jako ovocně-gurmánská vůně, která osloví ženy s vytříbeným vkusem, které již mají svůj styl a vědí přesně, co chtějí od života.

Další recenze na
Cartier parfémy. 


Délices de Cartier Eau Fruitée Cartier složení
Hlava
rebarbora, mandarinka, bergamot

Srdce
jasmín, višeň

Základ
ambra, santalové dřevo