Cartier, Délices de Cartier

Cartier Délices de Cartier je ovocně-gurmánská vůně, kde výrazně dominuje opojný jasmín. Je to dost výrazný parfém, proto bych ho doporučila elegantním a sebevědomým ženám, které jsou nesmírně přitažlivé, ale velmi decentním způsobem, něco na styl Audrey Hepburn. Cartier Délices stvořila v roce 2006 Christine Nagel.

Úvodní tóny nikoho nepřekvapí. Je v nich intenzivně cítit ovoce. Nejdříve mi udeřil do nosu velmi výrazný třešňový, lepkavý, sirupovitá tón. Přiznám se, že v této fázi testování jsem nakrčila nos a nebyla jsem velmi nadšená. Jelikož však vím, že parfém se nedá hodnotit podle vrchních tónů, zaťala jsem zuby a čekala jsem. A dobře jsem udělala. Cartier Délices de Cartier je vůně, která časem krásní. Jak se postupně uvolňují všechny složky nabírá na ženskosti, eleganci a získává nevšední šarm. V srdci vůně se dá rozpoznat jasmín, který není přehnaně těžký a sladký, spíše je jemný a dodává této vůni romantický rozměr. Základ se nese ve znamení sladkých tónů. Cítila jsem silnou vanilku, dokonce i čokoládu, které jsou velmi smyslné, ale dřív než by jste si mohli pomyslet, že té sladkosti je jaksi příliš, ucítíte hřejivou ambru, spolu se santalovým dřevem, které přimíchá do Cartier Délices "dospělost", která vyhradí tento parfém pro ženy, které mají svým chováním a zralým životním postojem od mladých dívek daleko.

Výdrž Cartier Délices de Cartier je prostě neuvěřitelná. Na to, že je to toaletní voda, jsem ji na pokožce cítila více než 9 hodin. Tak se pozná kvalita. Pokud jste zvyklé na lehké a vodové parfémy, Cartier Délices byste měli obejít obloukem. Ale když jsou Vaší srdeční záležitostí gurmánské vůně, Délices si určitě zamilujete.



Nejlevněji si můžete parfém Délices de Cartier koupit ZDE.


Další recenze na
Cartier parfémy.


Délices de Cartier Cartier složení
Hlava
bergamot, třešeň, růžový pepř

Srdce
jasmín, frézie, fialka

Základ
santalové dřevo, vanilka, ambra, fazole tonka