AVON rúž Ultra Color Hollywood

To, že mám obrovskou slabost pro rtěnky je o mně dobře známo. Když jsem byla mladší, preferovala jsem lesky na rty a pokud jsem si už měla koupit rtěnku, líbily se mi spíše bledší odstíny. Nyní je to naopak a více se potěším, když do mé sbírky přibude výraznější rtěnka. Souvisí to s tím, že podle mě výraznější barvy můžete nosit na několik způsobů. Bledá rtěnka bude stále bleda, ale při intenzivnějších odstínech můžete dosáhnout syté nebo méně syté barvy podle toho, na jaké líčení právě máte náladu. Během dne si ráda "vklepem" do rtů tenoučkou vrstvu rtěnky pro decentnější vzhled. A na večer se zase nebojím si nalíčit rty výraznější, tedy pomocí štětce nanesu na rty několik vrstev rtěnky.
https://avononline.avon.sk




Když vezmeme v úvahu mou "rtěnkovou" úchylku, umíte si představit, jak moc mě potěšilo, když mi přišli na testování rtěnky z nové kolekce Hollywood od Avonu. Jako tradičně nejdříve uvedu oficiální popis produktu:


Pokročilé vyživující složení a syté barvy v jednom moderním rtěnce. S OF15.

    pokrývá rty úžasně sytou barvou

    zjemňuje a hydratuje

    má dlouhotrvající složení
Osobně, když si mám vybrat, dávám přednost hydratačním rtěnkám. Sice méně vydrží, ale zato rty zvláčňují a nezvýrazňují každou prasklinku nebo šupinku. Tyto rtěnky z Avonu patří do kategorie hydratačních, ale zároveň dlouho vydrží. Pokud rty nejdříve ošetříte peelingem, barva se Vám bude snadněji a rovnoměrněji nanášet. Já si rtěnky zásadně aplikuji pomocí štětce, neboť rtěnku tak lépe rozmažu po rtech a také déle vydrží. Tyto rtěnky obsahují olej z arktických bobulí, bohatý na vitamín E a Omega-3, díky čemuž zůstávají rty vyživené a zjemněné. Kromě toho složení těchto rtěnek působí antioxidačně, takže Vaše rty budou ochráněny před volnými radikály a nebudou předčasně stárnout.

Tato trojice rtěnek nepatří mezi mé první rtěnky od Avonu, takže do testování jsem se pouštěla ​​s velkým očekáváním, protože s AVON rtěnkami mám jen tu nejlepší zkušenost a musím říct, že moje očekávání se naplnily do puntíku. Rtěnky dlouho vydrží, pokožka na rtech je krásně hydratovaná a zjemněná. O tom, že rtěnky jsou dostatečně pigmentované ani nemluvím. To, že jejich koupě Vám výrazně nezatíží peněženku je jen plus :)

Žádné komentáře:

Okomentovat