GOSH Giant Blush

GOSH na jaře 2015 přichází s další novinkou - krémovou tvářenkou ve formě vysouvací tyčinky GOSH Giant Blush. Tuto barvu na tváře nejlépe charakterizují tyto vlastnosti:

Krémové složení
Vláčná textura
Jednoduchá aplikace
Složení bez parfemace a parabenů


V líčení upřednostňuji klasický a nenápadný styl, přičemž výsledný efekt vypadá přirozeně. Mám ráda, když po nalíčení vypadám stále jako já, jen v mé hezčí verzi. Proto mě potěšilo, že tato tvářenka je k dispozici sice jen ve třech odstínech 02 Shy, 04 Passion a 06 Pink Parfait, ale zato všechny vypadají velmi přirozeně.




GOSH Giant Blush má sametově krémovou texturu, která snadno klouže po pokožce a prakticky již při sebemenším doteku nanesete tvářenku. Opět záleží jen na vašem vkusu a potřebách, jak intenzivní vzhled budete chtít docílit, ale velkou výhodou GOSH Giant Blush je, že se dá jednoduše vrstvit. Díky tomu můžete s jednou barvou na tváře docílit různé typy líčení. Doporučuji začít se slaboučkou vrstvou, konečky prstů, nebo štětcem tvářenku rozetřít do ztracena a podle potřeby můžete intenzitu stupňovat.
GOSH Giant Blush 04 Passion

GOSH Giant Blush 04 Passion

Ale jako ve všem v životě, i při aplikaci tvářenky platí, že méně je více, proto to nemusíte přehánět. Nechcete přece vypadat jako Marfuše z Mrazíka ;)
GOSH Giant Blush se lehounce roztírá, proto s její aplikací nebudete mít sebemenší problém a zvládnout by ji měla i ta největší nešika :) Když už se o tom bavíme, při pudrech a práškových tvářenkách se mi stává až příliš často, že mi z rukou vypadnou na zem a rozlámou se na malé kousíčky. Pak je mohu používat pouze doma, v žádném případě si je nemohu zabalit do kosmetické taštičky, protože by se mi do ní vysypal celý obsah zmíněného produktu. S GOSH Giant Blush to nehrozí. Vysouvací tyčinka je velmi praktická pro cestování a i když se Vám vyklouzne a spadne Vám (samozřejmě uzavřená) na zem, tak se jí nic nestane.

Žádné komentáře:

Okomentovat